Mä sössin eilen! Enkä mä kuollu!! Meillä oli 4 tenttiä eilen, joista 3 suoritin läpi kuin vettä vaan, mutta vikassa möhlin ja jouvun uusiin sen tulevana tiistaina. Kuvittelin ennen tenttejä, et jos ne ei mee läpi, ni mä varmaan jään murehtiin sitä ja tuntuu kuin koko koulu menis mönkään, mutta ei! Tottakai mua ärsytti eka ja hitusen harmittiki, mutta ihmeen armollinen osasin ittelleni olla. Ja aattelin jotenki, et se on vaan inhimillistä, ettei kaikkee saa suoritettuu ihan priimana heti. Oon koko opintojeni menny ihan huippuarvosanoin ja oon vaatinu itteltäni ihan kauheen paljon, koko ajan puskenu itteeni paremmaksi.

Tää oli itteasiassa aika lohduttavvaa möhlätä tässä kohtaa paperilla laskuissa, varsinkin, kun en ollu ihan hakoteillä vaan täysin jäljillä niissä. Ehkä mä tästä opin olleen ittelleni hitusen enempi armollinen. Ja sainhan mä eilen sit kyllä kaikki tehtävät ajantasalle, vaikka aikaa niitten suorittamiseen ois vielä ainaki pari viikkoo. Että hyvin tää mennee. Tän viikon kehut hälytysajokoulutuksessa kantaa myös pitkälle. Eli nou hätä!

Iltapäivällä meenkin sit kokkeileen häämekkoja, ekkaa kertaa. Toivottavasti itteluottamus ei romutu peilikuvista. Oon pari viikkoo ollu tosi kippeenä ja liikkuminen nollassa lähes ja se tekkee mun kropalle aina tosi huonoo vaan olla, ku sit kroppa ihan jökissä ja turvoksissa. Mut en ala nyt sovitusaikaa siirtään, näillä mennään mitä nyt on.

Mukavata viikonloppua kaikille!