Tännään se sit oli. Mun henkilökohtastamissuunnitelman teko. Sain tavata siis nyt myös ryhmänohjaajani vai miksi häntä tulis nimetä. Kivan olonen kaveri. 

Olin jo aikasemmin miettiny, kuinka en anna hyväksilukkee enkkua ja ruottia, ku varsinkin ruotti tuottaa mulle täyttä tuskaa. Mut kappas, määräykset just muuttunnu, en saa osallistua kielten tunneille vaikka miten tahtosin. Toooosi ärsyttävvää! Eli itteopiskeluksi mennee kielet..

Sain mä onneks näillä näkymin vapaaehtosen osaamisalueen hyväksiluettua entisillä opinnoilla ja alan työkokemuksella, tarvii vaan jonnii lautakunnan se hyväksyä eka. Aikastais se valamistumista ainaki parilla kuukauella.

Ja on mulla sittenkin ens kesänäki pitkä kesäloma! Luulin eka,et ens kesä mennee kokonaan koulussa. 

Ihan intopinkeenä ootan kuun vikkaa päivää, jotta pääsen taas opiskelijaksi. En malttas millään oottaa! Kattoo ny sit kuinka kauan onnea ja auvoa riittää, kun opintojen ohella pyörität tätä arkihärdelliä täällä kotona ja koitat ittekki harrastaa, saatikka poikaset ja avokkikin. Mut mä oon niin monta vuotta haaveillu pääseväni takas kouluun ja niin monta vuotta se multa syystä tahi toisesta evättiin (parisuhde, terveys), että nyt ku jostain kuuensaan hakijan joukosta mut on valittu nuitten 35 joukkoon, vieläpä eka yrittämällä, ni kyllähän tämä tyttö ottaa kaiken ilon irti!

Ja mikä ihana oppimisympäristö!! Vanaha yleissairaala pihamiljöineen ja puineen ja nurmikkoalueineen! Ikävä kyllä kuulemma kevväällä opetus tuolla siirtyy muualle,kun kiinteistöt on myyty toisaalle, mut nautin senkin eestä sitten tän syksyn ja talven.

11 päivää lommaa vielä jälellä!

Tähtienvälkettä jokkaisen yöhön!!