Eilen mun oli tarkotus hakea ystävä lekurista. Mun piti vain hakea auto avokilta ennen sitä. Avokin työmaalle piti päästä kahdella bussilla. Pähkäilin lyöväni kaksi kärpästä samoin tein ja koukkasin kirpparille viemään lissää kamoja ja sit nousta sieltä bussiin,jolla piti päästä sinne auton tykö. Noooh, juttuhan sujui kuin tanssi siihen asti,kun nousin siihen auton lähelle vievään bussiin. Kuski oli tiukasti sitä mieltä,ettei mun bussikortti kelepaa siihen bussiin, mun ois pitäny pulittaa 5 euroo kyydistä. Hassu homma vaan,kun samaisella bussikortilla oon huristellu samaisella linjalla ennenkin, viimeksi nyt kesällä. Mut eipä ollu tällä tyttösellä euroja mukana ja kyydistä oli noustava. Kyllä sapetti Ja sit sapetti enempi se,kun tajusit,että sulla on ihan hirvee matka vielä sinne auton tykö, saatikka sinne lekurille... Soitto ystävälle. Itkuhan siinä ittellä pääsi harmituksesta. Hän sanoi pääsevänsä kyllä itte bussilla kotiinsa. Pahamieli jäi mulle kuitenkin, oisin niin halunnu ja joutannu häntä kuskaamaan. 

Illalla vaipuessani juuri uneen, sydän jättää lyönnin välistä ja alakaa kylmätä. Nyt on 18.8.!! Voi perskannikka! Oon unohtannu nuoruuenystäväni synttärit, vieläpä muutamalla päivällä!! Mä,joka oon vuoskauet hälle aina hänen synttäriaamunaan laittanu aikaste onnittelut, meen ja unohan hänen synttärit ja vieläpä monella päivällä!! Kyllä tuli entisestään pahempi mieli. Anteeksipyytelevän onnitteluviestin naputtelu ja koittaa saaha unen päästä kiinni. Voi harmituksen määrää... 

Mun elämässä on aivan ihania ystäviä ja kamuja ja muita ihmisiä,joilta oon saanu paljon iloa ja tukea ja sisältöä elämääni vuosien varrella. Aina autan, kun mitenkään vain pystyn ja koitan järkätä ja keksiä kivoja juttuja. Ja sit mä meen ja kämmään tämmösissä kohissa. Ei maailmankaatavaa, mutta harmitusta aiheuttavaa kyllä. 

Eilen meinasin jäähä myös auton yliajamaksi ja lentsu tuntu pahentuvan, eli perustiistai mulle, ihan kökkö! 

Aurinko paistaa tänään kuitenkin ja tiiossa eka koulujuttu, perhosia massussa ja intopinkeenä jänskäillen. Annetaan eilisen olla ja katse tähän päivään!

Hymyillään!