Hassu homma tapahtu tässä. Nyt ku viimeks kirjotin, että tuntuu vähä pahalta etten kelepaa työelämään, niin samana päivänä mulle soitettiin yhestä isosta paikasta, jonne olin sijaisrekryyn hakemukseni laittannu. Hän laitto mun tiedot sitten eri osastoille ja sovittiin, että otan yhteyttä heti,kun mun virallinen todistukseni saapuu ja meen sitten esittään sen sinne janiinedelleen. No se todistushan tullatupsahti sitte heti seuraavana iltapäivänä postilootaan. Soitin sinne rekryyn sitte ja sovittiin,että meen torstaina käymään. Mä menin ja samalta istumalta mua siinä pyyettiin jäämään yhelle osastolle iltavuoroon. Eihän se nyt tietty ollu mun ossaamisalan hommia, mutta töitä nyt kuitenki ja pätevähän mä niitä oon lähihoitajana tekkeen. Ja minä tyttö se paukkasin sitten suorilta töihin. Jotta nyt on sitte saatu jalakaa oven välliin tuonnekki. Hyvähyvä. Joskopa se tästä pikkuhilijaa.

Tännään tossa iltapäivällä lähtäänki sitte viikonlopuksi ystävän luo ja luvassa koiranäyttispuuhia ja pennelitappaamista ja mikä parasta huippuseurassa ajanviettoo.

Juhlikkaahan ihimisiksi sitä vappua sitte!!