...meinaan toi työilmapiiri tuolla mun kesätyöpaikassa... Olin ihan tohkeissani päästessäni töihin, mutta nää reilu kaks viikkoo on ollu kyllä aika mahottomat. Työ on sinällään kivvaa ja tuun ihmisten kanssa juttuun, työparit olleet ymmärtäväisiä jne. Mutta se selän takana spekulointi ja suoranaine paskanjauhanta työkavereista ja työnantajasta ja kaikesta työhön liittyvästä. Valivalivali. Koko ajan. Ja nyt eilen olin ittekki ollu kuuma puhheenaihe. Oliko tehty parin kanssa oikein, oliko sitä ja oliko tätä. Kyllä ottaa jumankeuta pattiin. Mulla jäi ittellläni kans hampaankolloon ko. asiasta jottain, mutta se ei jumankeuta kyllä oo muitten asia pohtia ja mustamaalata ihmisiä, kun eivät ees oo olleet paikalla, eivät tiiä mittään koko hiton tilanteesta. Ja sit teilattaan samoin tein, ku yrittää kertoo tottuuen hommasta. Meni ihan tottaalisesti maku eilen tuohon työpaikkaan. Uutena sitä muutenki on jotenni tarkkailun alla, vaikka ei se mun mielestä tarviis niinkään olla, että työkaverit kyylää ja arvostellee sun tekemisiäs, varsinki ku se tapahtuu sun selän takana. Ei oo mikkään paras työmotivaatio mennä tännään duuniin töihin. Mutta kyllä mä työni hoijan. Ei siinä.

Ja mä ku muka olin ilonen tosta työhön pääsystä. Kattellaanpa miten tilanteet kehittyy....