Makkaan tällä hetkellä sairaalassa osastolla. Mulle viimein tehtiin operaatio, mitä oon oottannu vaikka kuinka ja kauan. Multa poistettiin kohtu ja munajohtimet ja ennen kaikkee niitten tuubien kanssa Essuret- nuo saatanasta olevat sterkkavimpaimet. Ne on mulle aiheuttannu näitten vuosien aikana niin palijon terveyshaittaa, ettei moni uskokkaan ja vaikuttannu myös henkiselle puolelle, parisuhteesta lähtien. Tuskat ja mitä ihmeellisemmät oireet on piinannu mua ja pahentunneet vaan tässä vuosien saatossa ihan tänne loppumetreille asti. Ja koska ne mulle aikoinaan vähän niinku vääryydellä saatiin laitattammaanki, niin voitte uskoo, ettei näitten kaikkien kipujen kanssa eläminen oo ollu sikskään heleppoo. Radikaaliahan se on menettää kohtunsa tämmösen takia, mutta koska lekurit oli niin vakuuttuneita mun oireitten tulevan vain endometrioosista, ni silläkin lähettiin tälle hoitolinjalle. Noh, endoo ei löytynny mistään muualta kuin kohdusta eli niin ku mulle jo yks lekuri ehti tuhahtaan, et koko kohdunpoisto oli sit sinällään turha. Niin no, he ei uskoneet minkään oireen olevan essujen aiheuttamia... Vaikka oireisto on alakanu niitten asentamisen jäläkeen. Ihme vänkäämistä. No ne on nyt poistettu ja mä pääsin niistä eroon. Aika näyttää mitkä oireet katoo ja jääkö mitä. Ja ne mitä jää, voi sit alakaa tutkia, et mistä sitten johtuu. Koitettava ny saaha ittesä semmosseen kuntoon, jotta kottiisa pääsis täältä. Muutama viikko ny saikkua ja aikaa toipua takas työkuntoon. Tästä aiheesta varmaanni kirjottelen enemmän tuossa myöhemmin, kun saan nuppini siihen jamaan, et pystyn olleen pystyssäki jonku minnuutin pitempään.