Näistä mä oon alakanu taas kärsiin, jäätävistä ahistuskohtauksista. Yritän nyt purkaa tätä tänne kirjottamalla, josko tästä avun saisin. Yritin miekkoselle puhua, mutta hällä on nyt niin palijon omia murheita, ettei hää jaksa näitä kuunnella nyt. Ja lienekkö tuo ees oikee osote purkaakkaan pahemmin. 

Oon nyt palannu töihin osasairauspäivärahalla ja ehtinny tehhä muutaman vuoron. Viime viikon vuorot meni niin ja näin, hirveen väsynny oon ollu. Eilen alako ahistus hiipiä, ku tiesin, että tännään on työvuoro. Iltaa kohti olo paheni, mutta sain ollooni helepotettua ja yön jotennii nukuttua. Aamulla oli vähä levoton olo, mutta käppäilin reippaasti töihin ja aattelin, jotta ku vaan meen ja teen, ni joskopa se alakais olo helepottaa. Jotennii taistelin työvuoroni loppuun, loppuvuorosta alloin olla jo tosi väsyny. Nyt ku tulin kottiin, niin jäätävä painon tunne iski rintaan ja alako olla tosi hankala olla. Koitin tosiaan miekkoselle kertoo pahastaolostani ekka, ennen se on auttannu, niinkö eilenki. Mutta nyt huomasin ittekki miekkosen olevan tosi väsy, kontaktia ei oikeen syntynny ja riidaksihan se sitten meni. Painelin saunaan, heitin ihan hulluna löylyä ja annoin lohuttoman itkun tulla ulos. Heitin monta kertaa löylyä, niin että tuntu välillä ihon kärventyvän. Jossain kohtaa itku lakkas ja pystyin taas rauhallisesti hengittää. Painon tunne rinnassa aavistuksen helepotti, mutta se möykky on tuossa edelleen. 

Järki huutaa pään sisällä, että lääkäriin huomenna ja sassiin. Se on oikee ratkasu. Mutta joku ääni taistellee vastaan, kyllähän mä nyt nää vaivaset kaks vuoroo viikkoon saan hoijettua. Annan vaan ittelleni aikaa.

Ja vitut! Pittääkö mun ihan oikeesti ajjaa itteni niin tottaalisen loppuun, jotta ainoo osote on hullujen huone??? Sinnekkö mä kuulun? Mikä helevetti saa mut kohtelleen itteeni näin??? Miksen tajjuu ommaa parastani??? Juoksen nuppinikkarilta toiselle, tiiän teoriaa palijonki, ymmärrän käyttäytymistäni paremmin kuin ikinä, hoijan ihimisiä työkseni, nään töissäni kaikenmoista viheltäjjää, tajjuun elämää. Kaikkien muitten parraan nään tai ainakkii siittä oon helevetin palijon paremmin jyvällä kuin omastani.

Mun on nyt vihellettävä tää peli poikki. N-Y-T! Mun on NYT laitettava MUN terveys prioriteetti nro ykköseksi. Muuten tässä vielä käy tosi huonosti.

Huh! Hitusen helepotti vuodatus. Kiitos.