Huomaan tännään olevan semmosen päivän, etten oikeen jaksa enkä viitti mittään. En ni yhen mittään. Vaikka juurikin tännään tartteis ottaa parista asiasta selekoo, olla yhteyksissä eri paikkoihin ja niin pois päin. Mutta tännään mä oon ihan vätystuulella. Koiratki on. Täällä me rötväillään sohovalla. Sain just ees syötyä aamupallaa, koirat käytettyä aamupissillä ja ruokittua heijätki. Ei heillä kyllä oo mittää hoppua ollu, ovat kuorsanneet viekussa ja jaloissa tässä koko ajan hyvinnii tyytyväisinä. Ehkäpä se on hyväki pittää välillä tämmöstä päivää. Antaa ihtesä olla vaan. Ei siinä mittään. 

Aavistuksen pistää vaan ihtee ärsyttää, ku huomaan keksiväni kaikenmoista sijaistoimintoo, ku tarviis tosiaan selevittää parit asiat. Löyän ihteni vastailees markkinointitutkimuksiin, kirjottavani tänne, surffaavani Tori.fi:ssä, merkkailevani kalenterriin kaikenmoista jne. Hölömöä hommaa. Hippasen ku oon jo ehtinny tottuun, että taas jaksan ja oon aikaansaavampi ollunna.

Mutkunkutkun ei huvittais millään. Mikkään. Venytyttää ja vanututtaa. Pää o ihan jökissä. Semmosta sumusta vaan nyt. En jaksas ees aamukahavetta laittaa hyrskyttään, vaikka kahvit tekis kyllä nyt hyvvää. 

Mäpä jatkan nyt tätä rötväilyäni tässä ja vanuttelen ihan huolella. Alakaa se tämähi kyllästyttää jossain kohtaa sitten. Ja mä tartten tätä nyt.

Kivvaa viikonalakua kaikille!