...alakaa tännään illalla, kääkkimys! Ompas kivan jänskä viilis. Ilimottauvuin ihan extemporee tuonne, ku kaveri laitto, et on avvautunnu uus ryhmä ja siltä istumalta sen enempiä pohtimatta vaan ilimottauvuin. Oon jo usseemman vuojen mietiskelly tätä ja aiemmin ei oo ollu mahkuja osallistua tai ryhymät on ollu jo heti täynnä. Eka kerta on semmonen tutustumiskerta, ni voi sit tunnin jäläkeen vielä miettiä jatkaako vaiko eikö. Oon luvannu ittelleni mennä kokkeileen ja heittäytyä, viilistellä sitä ja sit rehellisesi miettiä, et onko se mun juttu vaiko eikö. Ja jos ei oo, niin annan ittelleni luvan myös perua sen ja toeta iliman ittesä syyttelyä tahi muuta, et tää ei ny vaan ollu mun juttu. Kysseessä on kuitennii laji, joka mennee niin kaukana mun mukavuusalueita, että en hetkeen muistakaan tämmösseen heittäytyneenikkään. En oo kovinkaan naisellinen liikkuja, en välitä ryhmäliikuntajuttuista ja tanssimisesta tykkään, mutten oo mikkään tanssiestraadien wau-efektin luoja... Ja tuo lajihan on kaikkee tuota!

Halluun kuitennii mennä ja kokkeilla ja kahtoo auttasko tää mua pääseen enempi sinuiks kroppani kanssa, enempi sinuiks seksuaalisuuteni kanssa, auttas pääseen taas eritavoin nauttiin liikkumisesta ja ylipäänsä tuomaan hitusen rytmiä tähän elämään. Mut ans kattoo kui naisen käy!

Niin ja lajihan on burleski! :D