Tulipahan ny itelläkkii hankittua tollanen hulavannevitkutin painoilla. Illalla sillä reenailin jo ja ihime kyllä sain jo tehtyä 2 minnuuttia putkeenki sitä. Oon ollunna sysip*ska tossa hommassa aina, mutta liekkö nuo painot tekkee tossa sen, että homma luonnistaakin jotennii paremmin. Tai sitten sitä vaan ossaa jo pyörittää persettänsä jotennii luonnekkaammin tässä iässä. Mene ja tiijä. 

Muutakkii liikkumista oon tässä kotosalla ny saanu mukavasti tehtyä. Oon kaivellu naftaliinista tasapainolauan ja joogamaton, oon ottanu käyttöön jostain haalimani Selättimen, on stepperiä elikkäs jyttyytin ja ohan nuo käsipainot poikaset levitelly kans tonne. Hyvin oon päivittäin jottain tehny. Välillä pelekkää käppäilyä, mutta monena päivänä muutakkii. Hyvä motivaattori ollu kamujen kans tehty tommonen kahen viikon burbee-haaste. Se antannu hyvästi motii tehhä sit muutakkii. 

Ennen kaikkee oon saanu piettyy pakon tästä liikkumisesta nyt pois. Lähestynny tätä siltä kantilta, jotta teen mikä tuntuu hyvälle ja mitä tekkee mieli tehhä ja mistä tullee hyvä mieli. 

Tämmönen toiminta auttannu ny hurjasti myös tähän vallihtevvaan elämäntilanteeseen, ku henkistä prässiä on ihan riittämmiin niin tuon työhommelin ku muittenni haasteitten kanssa. Voimavaroja on iha eritavalla kestää ja käsitellä elämätä. 

Ja nyt pienelle aamupäivälevolle. Koska se lepoki on tärkeetä. Oon jo aamulenkillä käyny ja teheny aamujumppana burbee-haasteen sekä käyny läpi henkisesti suht raskaan puhelinpalaverin, ni nyt ennen lounasta ristikkolehti kätösiin ja pienet unoset. Iltapäivälle onnii taas touhua tiiossa. 

Kivvaa päivää kaikille!