Hyvät yöunet, aamujunppa, rasvakahavi, aamusmuuttie, Miekkosen rakkauentunnustus, höpinät esikon kanssa, yks hyvä biisi kuulokkeista.

Tän aamun pienet asiat. Hyvä mieli, sopimoilleen virtasta ja onnellisuutta. 

Voi vaan taas meikäläinennii toeta, jotta kyllä, maalima on mallillaan :) 

Heräsin aamulla ja ylösnoustessa hokasin kuin on taas alaselekä ottannu jostain nokkiisa iha huolella. Hyvä,että pöntöltä ylös pääsin. Olin jo aiemmin päättänny,et tänä aamuna teen ekan HIIT-reenin saamastani ohojelmasta. Siinä kippuillessa risteili mieli, et pittääkö jättää välistä vai mitä hittoo. Aattelin sitte, et käytän koirat ulukona ja joskopa se selekä siittä vetreytyis. Oli kyllä kippee kävellä, mutta rauhaksiin menin ja lantiota pyörittelin, ku koirulit pysähteli. Kotona sitten tein vanahoja tähän vaivaan saamiani junppaohjeita verryttelyksi ja venyttelin kintutnii hyvästi ennenkö alotin reenin. Ja kah, autto!

Aamupalasmuuttien maltoin istua alloillani ja immee pillistä keittiönpöyän äärellä ihan rauhoksiin iliman kännykkää ja päälle hörpin nautiskellen rasvakahavini. 

Ihana on huomata, että tekemäni työ mieleni kanssa on ihan konkreettisesti alakannu vaikuttaa tähän mun jokapäivässeen elämisseeni. Jotta minähi levoton sielu ja hötkyilijä oon alakannu päästä kii paremmin ja paremmin tähän hetkeen. En oo mikkään proo, tuskin elläissään tuun olemaankaan, se ei oo ees se pääasia. Hyvä olo omissa nahhoissaan on se pääasia. Se, että mä huomaan pääseväni tämmösseen tillaan. Vaikka välillä pallaisinnii vanahoihin kimpoiluihini, niin silti mussa on kyky myös tämmösseen toimintaan. Se rauhottaa. tuo onnentunnetta. 

Mä oon kimpoilija, hätähousu, intoilija. Saan olla, ihan siks ku nuo ominaisuuet vaan on mua. Mä oon myöskin rauhallinen, ossaan hengittää ja keskittyä. Nää kaikki ominaisuuet ei syö tai kummoo toisiaan. Mä oon monenlainen. 

Ne pienet asiat. Ne on ne tärkeimmät. Ja se, että onko huomisaamu tai kuukauen päästä torstaina yhtä autuas olo ja opit mielessä tai käytännössä, sillä ei oo paskankaa väliä. Tässä ja nyt on. Se merkkaa.

Mukavata sunnuntaita kaikille! <3