..Kävinpähän tosiaan työhaastattelussa tännään tuossa puolilta päivin. Paikka vaikutti heti tosi kivalta ja työ mukavan mielenkiintoselta. Ittelle jäi haastattelusta oikein hyvä viilis. Tuli tunne, jotta hekin tykkäs musta. He esitteli mulle tilat ja höpöteltiin jopa hieman niitä näitäkin. Sanoivat, että ilimottaavat ens viikon perjantaina kuin kävi. Mulle kyllä tuli parikin kertaa semmonen tunne haastattelun loppupuolella, et varsinkin se puttiikinomistaja ois halunnu sannoo, että paikka on mun. 

Ennen haastattelua päätin pittää itteni mahollisimman kuulina, eli hengittelin ja kävin kiertämässä korttelin kävellen ja muistutin mieleeni eilisen itsevarmuus-webinaarin opit, ennen kun menin sisälle puttiikkiin. 

Mutta joo.. Tuossa puol viien maita sieltä sit jo soiteltiin, et olin tehny heihin niin positiivisen ensivaikutelman, jotta turha sitä päätöstä on pitkittää eli paikka on mun, jos sen tahon! Jee!!

Eli taas mun intuitioni osu kohilleen ;)

Ja kyllä vastasin, että mieluusti otan työpaikan vastaan. Tai siis työkokkeiluna alotettaan alakuun, ja sit mahollissuus siirtyä talonkirjoille :) Ittelle helepotus tää työkokkeilulla alotus, niin jää se sellanen pakko-ja-ahistus-selekäseinäävasten-kokemus tästä kokonaan pois. Sitä kun oon nyt jo jonnii aikaa ollu työttömänä ja pitkä saikku takana. On ehtinny vähä jo nostattaa sellasta ylimäärästä jännitystä ilimoille, et kuin sitä työllistyy ja eritoten mimmoseen paikkaan. 

Että tämmöset kuulumiset tähän viikonlopun alakuun :)