Vautsi! Tää on mun sadas kirjotukseni tänne! Aika huikeeta. JEEEE!!

Kattellessani blogini sisältöö, on se tässä muutamassa vuojessa muuttunnu. Alunperin ajatuksena jakkaa lähihoitajaopiskeluani ja tarve kirjottaa. No tarvetta on edelleen kirjottaa, mutta paljon henkilökohtasempaa asiaa... 

31 kommenttia oon saanu, vierailijoita laskurissa 551. Tietty laskurin otin käyttöön jottain vuos sitten varmaan, että ei se ihan tottuutta näytä. Mut huikee lukema mulle. Ja jokkaisesta lukijasta oon todella onnellinen. 

Välillä kirjottelen tihheemmin, välillä on taukoa. Kuten nyt on ollu taas. Mutta koska kuitenkin omaksi iloksi tätä kirjottelen pääasiallisesti ja ommaan henkilökohtasseen tarpeeseeni purkaa omia aatoksiani jonnekkin, niin en ota paineita tästä. Jos joku näistä höpötyksistä saa irti jottain, niin oon enemmän kuin tyytyväinen. Jatkettaan etiäpäin samoilla linjoilla. Ja vieno pyyntö, laittakkaahan joskus kommenttiahi, jos vaan vähänkään siltä tuntuu.

Seuraavaan kertaan <3