Tänä syksynä oon päässy vihdoinnii tutustuun pitkään kiehtonneeseen harrastukseen. Geokätköilyyn. Vitsi, miten onnii kuulkaas hauska ja mielenkiintonen sekä hyvin moniulotteinen laji!

Alotin parin kerran kokemuksella sellatteessa pienryhmässä ja nyt oon pari kertaa käyny iha ittekseen tässä kotimaastoissa ettiis kätköjä. Sopivasti aivojumppaa, raitista ilimaa ja stoppia omille ajatuskeloille. Oon ihan fiiliksissä- tännäänki kahen kätkön verran kävin ettiskellees ja ihan uusia kivoja paikkoja löysin tästä läheltä. 

Ennen olin jotenkin aktiivisempi ettiin uusia mettäpolokuja ja uteliaampi tutustuun ympäristööni ihan iliman mittään "vippaskonsteja". Huomaan, et tän uupumuksen ja kaiken alla tää piirre on jääny palijon taka-alalle. Mut nyt mulla on tämmönen keino totteuttaa tuota uteliaisuutta, ku on polte lähtee ettii kätköjä, ni se saa liikkeelle. Tässä on myös sopiva laji, joka ei vie rahhaa, ja tuo palijon jaksamisseen lissää energiaa. Tätä on heleppo harrastaa tasapainoksi tulevalle työlle. Suosittelen! :)