Voi kuulkaas kuin sain taas onnenkyyneliä aamusella, kun mun poikaset toi aamupalan mulle vuoteeseen. Kuopus oli eilen illalla yllätyksenä leiponu mulle glutteenittoman mutakakun. Eli tiesin hänen leipovan jottain, mutta hän ei paljastannu mitä ja tietennii annoin tän pysyä yllärinä loppuunasti. Oli ihana aamusella saaha sitten nähhä mitä oli poitsu saanu aikaseksi. Mutakakkua ja lakujäätellöö olin tarjottimella sekä jugurttia kera mustikoiten ja bannaanin, tuoremehua, kaakaota -Olet ihana-mukista ja niin olihan siinä metukkaa ja juustoo kanssa siivuina, joita sain rullailla suuhuni sekä jugurttiin olivat vielä appelsiininlohkojakin kuorinneet. 

Ihan parrauttahan oli se, kun jäivät jutustelleen sängyn laijalle ja sitten aamiaisen päätteeksi kumpainenkin rutisti mulle halin. Ihan silikkaa parrautta ja hyvettä. Oon niin kiitollinen nuista poikasistani. Molemmat omallaisijjaan ja ei joka päivä tietenkään niin hellantelttuja, mutta sisimmältään molemmat hyväsyämmisiä ja ihania poikia.

Noniin ja taas saan kyyneliä pyyhkiä poskiltani ja syän pakahtuu rakkauesta.... Oivoi..

Herräiltyä tuossa alloin sitten värkkäileen uuniroileria ja vähä huushollaileen, niin siinä omien aatosteni kanssa sitten ollessani, tuli mulla yhenäkin ryhmään ikävä. Siis sinne ryhmäterapiaan, jossa kävin. Koska siinä oli aina toukokuun ryhmä ja kevvään vika ryhmä äitienpäivänä. Hassua, miten sitä jo kerkes tottua istuun ringissä äitienpäivänä.. Perinne siis :D

Ilonen oon tänä vuonna siittä, että pitkän tauon jäläkeen sain tehtyä mummulleni ja äitilleni äitienpäivälahjat ja -kortit ja laitettua ne ajoissa postiinkin. En oo kyenny tämmössiin suorituksiin vuosiin. Ennen värkkäilin joka vuosi vähintään hienot kortit. Tykkään tehhä itte. Nyt se tykkäys ja jaksaminen oli yhtäaikaa tässä ja sain tehtyä nää. Siittä tuli niin hyvä mieli. Ja lahjansaajat olivat molemmat hyvin ilahtunneita lahjoistaan, seki tuotti mulle mielihyvvää. Ihanaa huomata, että yhä tai taas pystyn tuomaan muille illoo. 

<3 Ihanaa äitienpäivää kaikille äitityypeille ja -hahmoille! <3